Sobota, Duben 21

Samsung představil online interaktivní podporu Live Assistant

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Samsung v České republice spustil službu Live Assistant, což je jedna z dalších forem podpory produktů Samsung. Jde o službu, která je primárně určena pro prémiové produkty Galaxy S8, Galaxy S8+ a televizory řady QLED.

Jde o kombinaci výhod osobní schůzky např. s prodavačem v Samsung Storu s výhodami vyřešení Vašich požadavků přímo z pohodlí Vašeho domova. Pokud máte tedy se svým zařízením problém, jednoduše navštivte tuto webovou stránku. Zde máte možnost si přečíst výhody této formy podpory a krátké charakteristiky každého z operátorů.

Pokud popojedete trochu níže, naleznete dostupné operátory (všechny pracovní dny; 8-18h) Ve chvíli, kdy je některý z operátorů dostupný, můžete s ním zahájit videochat. Pomocí principu, na jakém funguje například Skype, komunikujete prostřednictvím webkamery a mikrofonu s operátorem Samsungu, kterému sdělíte svůj problém. Operátor Vás následně problém posoudí a pokud je možné danou situaci vyřešit z domova, odnaviguje Vás. V opačném případě můžete přímo s operátorem domluvit servis Moje Galaxy.

Operátoři Vám ale také rádi poradí s instalací Vašeho zařízení, výběrem vhodného příslušenství (např. kryty, nabíječky, kabely,…) a také na základě Vašich požadavků pomohou vybrat i vhodné zařízení Samsung pro Vás. Pro některé může být výhodou také skutečnost, že na základě krátkých charakteristik operátorů si může klient zvolit operátora, který je mu nejvíce sympatický. Pokud daný operátor zrovna není dostupný (není v práci), můžete si ho předem zarezervovat.

Zdroj: TZ 

Sdílet článek pomocí:

O autorovi

Jsem studentem informačních technologií a od mala mě baví hardware a sítě. Největší "srdcovkou" jsou pro mě smartphony a široká paleta příslušenství pro ně. Jsem jasný Androiďák, který se však nebrání novým poznatkům a zkušenostem.

Zanechte odpověď