Středa, Duben 25

Společnost Blackview se představila Praze a sdělila své cíle

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Společnost Blackview dnes uspořádala tiskovou konferenci v Praze, jejímž záměrem bylo představení značky evropanům a s tím související představení nových modelů.

Smartphony Blackview zde můžete znát spíše jako iGET Blackview, jelikož je zde oficiálně distribuuje česká značka iGET. Byli jsme pozváni na tiskovou konferenci do hotelu Raddison Blu Alcron v centru Prahy. Uvítaly nás velmi milé čínské hostesky. Ihned po příchodu jsme měli možnost si osahat doposud nepředstavené novinky. Usadili jsme se a na pódiu nás na správnou vlnu naladila houslistka Nora, která předvedla výborný výkon.

Na řadu přišlo představení CEO společnosti Blackview – Davida Xu. Ten se pro začátek rozpovídal o značce jako takové. David se lehce představil a na velké obrazovce jsme mohli zahlédnout jeho životní motto.

Poté již začal představovat značku. Na celosvětovém trhu se za první kvartál tohoto roku se podle agentury GFK prodalo 353 milionů smartphonů všech značek. Výrobci se tak řadí do tří kategorií. Výrobci vedoucí inovace, kterým je například Apple nebo Samsung, jsou řízené silnou inovací a jsou těžké napodobit včetně prodejních výsledků. Zlatou střední cestou jsou výrobci, kteří si zakládají na budování značky, mezi které patří například Huawei nebo Xiaomi.

Tyto značky mají velký potenciál a vyvíjejí si samy pro sebe. Třetí kategorie zahrnuje OEM výrobce, kteří vyrábějí určité řady zařízení, které poté ve velkém vykupují jiné značky, které na ně lepí pouze svoje logo a přeprodávají je dál. Takovou značkou byl donedávna Blackview, který se však přesouvá do kategorie, která si zakládá na budování značky.

Sám David Xu určil za cíl společnosti, že chce, aby Blackview byla velmi silnou značkou. A zatím se to daří, prodeje stoupají, což dokazují statistiky. V roce 2013 Blackview prodalo 751965 smartphonů. V roce 2016 však číslo činilo 1283433 smartphonů, což je růst zhruba o 40%.

Navýšení prodejů se snaží značka docílit expandováním na všechny kontinenty a již nyní se může chlubit úspěšnými spoluprácemi v 60 zemích světa. Ve společnosti nyní pracuje kolem pěti set zaměstnanců a ti z vyšších postavení mají přes deset let zkušeností v oboru.

Dalším menším milníkem společnosti je ocenění National High-tecEnterprise. Nad tím se většina diváků ani nepozastavila, avšak David zdůraznil, že toto ocenění není vůbec jednoduché v Číně získat.

Co se týká produktového rozdělení, zde figurují prakticky čtyři kategorie. Řada smartphonů MAX bude nabízet velmi zajímavý a reprezentativní design. Řada A poté zastupuje smartphony vyšší střední třídy. Řada P budou telefony střední a nejnižší třídy. Nejzajímavější kategorií je však rozhodně řada BV, která zahrnuje odolné smartphony, které na našem trhu těžko hledají konkurenci díky velmi dobrému poměru ceny a výkonu.

V druhé polovině konference se CEO rozpovídal o nových produktech, kterými jsou Blackview BV8000 Pro, P6, P2 Lite a BV4000 (Pro). Všechna zařízení jsme však detailně rozepsali v samostatných novinkách. Nakonec nám krásné hostestky u modelu BV8000 Pro zapózovaly na fotku a telefon ve vodě na důkaz vodotěsnosti vykoupaly.

Poté se novináři vrhli prozkoumat nové modely, ale my zašli do úzkého kruhu novinářů, kteří vyzpovídali samotého Davida Xu. Ten například prozradil, že Blackview úzce spolupracuje s MediaTekem a v brzké době neplánuje zařízení s jinými čipsety, nebo že existují návaznosti společnosti přímo na Google a aktualizace by tak měly vycházet velmi rychle.

Foto: Tech Revue

Sdílet článek pomocí:

O autorovi

Jsem studentem informačních technologií a od mala mě baví hardware a sítě. Největší "srdcovkou" jsou pro mě smartphony a široká paleta příslušenství pro ně. Jsem jasný Androiďák, který se však nebrání novým poznatkům a zkušenostem.

Zanechte odpověď