Pondělí, Prosinec 17

Vyzkoušeli jsme prémiový servis Moje Galaxy

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Samsung již s představením vlajkových lodí pro rok 2016 – Samsung Galaxy S7 a S7 Edge, spustil novou formu vyřizování záručních oprav.

Že k prémiovému telefonu také náleží prémiový servis si v tuzemsku uvědomil zatím pouze Samsung a Huawei. Huawei v podobě rozšířené záruky o rok a bezplatného nároku výměny prasklého skla v prvních třech měsících od koupi a Samsung v podobě prémiového servisu Moje Galaxy.

O co jde?

Jedná se o prioritní prémiový servis, který v případě problému s Vaším zařízením Samsung Galaxy dojede až k Vám domů. Nebudete tedy muset nikam chodit nebo něco někam posílat a vyplňovat jakékoli formuláře. Při předávání telefonu kurýrovi si ještě můžete zažádat o zápujčku erárního zařízení (stejného typu, které vlastníte a servisujete). Po dobu opravy tedy nejste bez telefonu a nadále můžete fungovat přesně tak, jako doposud.

Zařízení poté rychle doputuje do servisního střediska Samsungu, které zprostředkovává společnost Britex na Kladně. Někteří z Vás možná mají zkušenosti, že doba opravy v tomto servisu může atakovat hranici 30 dnů. Samsung si je toho vědom, tudíž jsou veškerá zařízení, na která se vztahuje prémiový servis, odbavována přednostně.

Pokud byste však chtěli ještě expresnější opravu, můžete se osobně zastavit do vybraných brand storů společnosti Samsung – konkrétně v Praze, Brně a Ostravě. Pokud to charakter závady dovolí a budou mít dostupný díl, většinu oprav zvládnou odbavit do jedné hodiny od započetí opravy.

Zařízení, na které se vztahuje servis Moje Galaxy:

  • Samsung Galaxy S7
  • Samsung Galaxy S7 Edge
  • Samsung Galaxy S8
  • Samsung Galaxy S8+

Dobrá, mám závadu. Co teď?

Je to jednoduché. V případě, že se Vaše zařízení porouchá nebo nepracuje správně, zavoláte na linku servisu Moje Galaxy – 800 665 377. Dispečerovi sdělíte, jaké máte zařízení a co máte za problém. Po domluvení místa svozu se celý případ přesune na servis Moje Galaxy, ze kterého Vás ještě tentýž, nebo následující den kontaktuje dispečer, který domluví konkrétní termín svozu tak, jak se Vám to hodí.

Musím uznat, že komunikace od prvotního telefonátu, přes dispečera servisu Moje Galaxy až po řidiče byla naprosto bezproblémová, korektní a příjemná. Na všem se dalo domluvit a s časem mi vyšli vstříc. Když kurýr přijel, přistoupil jsem si do jeho vozu a vše jsme sepsali. Celý proces trval zhruba 5 minut, jelikož jsme řešili také protokoly o zapůjčení náhradního zařízení. Veškeré škrábance nebo jiná poškození se pečlivě dokumentují do protokolu, tudíž máte jistotu, že kdyby někdo telefon v průběhu opravy poničil, máte doklad o tom, že dané poškození před opravou nebylo na zařízení přítomno.

Po předání a nafocení kurýrova vozidla jsem čekal zhruba 4 dny, než se mi ozval dispečer, že byl můj Galaxy S8 opraven a rád by se domluvil na termínu přivezení. Opět jsme domluvili mně naprosto vyhovující čas, vše sepsali, podepsali, já vrátil zapůjčenou S8 a odešel si se svým zařízením.

Po celém procesu se mi ještě ozvali přímo ze Samsungu, kvůli průzkumu spokojenosti s jejich službou Moje Galaxy. Po celé republice jezdí dva řidiči. Měl jsem tu čest mluvit s oběma a jak jsem zmiňoval výše, byl jsem naprosto spokojený s komunikací a přístupem.

Zhodnocení služby

Službu Moje Galaxy mohu rozhodně doporučit a velmi bychom rádi takový přístup i u jiných značek. V dnešní době, kdy telefony stojí jako jedna průměrná výplata v České republice, mi to přijde spíše jako adekvátní, než nadstandartní. Komunikace, přívětivost, domluva a především pohodlnost a rychlost opravy můžu hodnotit kladně. V celém procesu řešení mé závady na Galaxy S8 tedy nezvnikla žádná nesrovnalost a vše proběhlo hladce.

Tento článek nevznikl jako reklama, ale proto, jelikož mi služba přišla zajímavá a na českém internetu se kromě PR článků prozatím neobjevila žádná osobní zkušenost z uživatelského pohledu.

Sdílet článek pomocí:

O autorovi

Hardware a počítačové sítě jsou již od malička mým koníčkem. I proto se po dokončení studií v oboru také stal mou vysněnou prací. Největší "srdcovkou" jsou pro mě smartphony a široká paleta příslušenství pro ně. Jsem jasný Androiďák, který se však nebrání novým poznatkům a zkušenostem.

Zanechte odpověď